keskiviikko 6. maaliskuuta 2013

Hyvää yötä

Oon tässä nyt jonkin aikaa alkanut ymmärtää, että mulla on ihan oma aikavyöhyke. Se selittää kaiken! Ei mulla toki mitään ajoitusongelmaa ole, mun kello on vaan aina vähän eri ajassa kun muilla. Esim. joku vois väittää että tein eilen yöllä yhtä projektia joka oli tnä pakko palauttaa, mutta enhän mä niin huonosti ois voinu tätä hoitaa.

Mulle se saattoi aluksi olla ilta, mutta sitten mun pää hyppäs monta tuntia ajassa eteenpäin ja tein ihan päivänvalossa sitä. Mun aikavyöhykkeellä mulla oli vielä päivä aikaa tehdä sitä. Ja nyt mua on kidutettu kokonaisen koulu-yön verran, kun en saanut mennä nukkumaan. 

Yritin piristää mieltä ihanalla jogurtti-marja välipalalla, mutta ei onnistunut, eikä musiikkikaan auta. Joten jostain syystä tulin tänne ilmoittamaan meneväni nukkumaan. 
What the fuck, brain?


.................................................... 

2 kommenttia:

  1. tehää vaihtarit! :D ala mun lukijaks ni mä alan sun?

    http://ihavesomepictures.blogspot.fi/

    VastaaPoista